blogglista.se soderluundd.blogg.se - Studentmössa

soderluundd.blogg.se

2016-03-07
21:20:00

Studentmössa

Fick hem min studentmössa för någon vecka sen. Beställde från crownstudent.com, då fick jag designa min egen mössa från scratch och jag tyckte det var en jättebra sida! Det tog typ nästan 1 månad innan jag fick den och kvalitén verkar vara jättebra! Det kändes så himla konstigt att sätta på sig sin egen studentmössa, min studentmössa, med mitt namn på. Det känns så himla overkligt, jag är så taggad på att ta studenten samtidigt som jag är livrädd. Det är bara 3 månader kvar nu. Men mössan är iallafall väldigt fin och det ska bli kul att få ha på sig den på studentdagen sen! 
Kommentar:
2016-03-09 @ 17:05:37
#1: Anonym

Wow, vilken känsla! 😀👍🏻 minns studenten som igår, men snart 5 år sen redan! 😅🍾

Svar: Kan tänka mig att studentdagen känns fantastisk och att man aldrig kommer glömma den! Jasså, jag hoppas att du hade en bra student! 😊
Patricia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: