blogglista.se soderluundd.blogg.se - Sportlov och på bättringsvägen

soderluundd.blogg.se

2016-03-03
12:53:17

Sportlov och på bättringsvägen

Hej på er! Hur mår ni? 
Själv mår jag bättre, jag är inte helt frisk än, men jag är iallafall på bättringsvägen! Har verkligen saknat att blogga och jag har såna skuldkänslor över att jag har bloggat så dåligt nu när jag har varit sjuk. Men nu är jag tillbaka! 
Har ju sportlov den här veckan också, så då har jag kunnat varit hemma och kurera mig utan att behöva missa massa skola! 
Käkade frukost för ett litet tag sen och nu tänkte jag försöka göra lite plugg, nu när jag är bättre och kan skriva igen! 
Men jag hoppas att ni mår bra! 


Kommentar:
2016-03-03 @ 13:36:37
#1: kebabguden

bli frisk fort som en gasell ! o ta ej med sjukdomen till skolan sen ! (smitta bara vissa personer hehe)

Svar: Haha ska försöka!
Patricia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: