blogglista.se soderluundd.blogg.se - Söndag och god frukost

soderluundd.blogg.se

2016-04-03
10:53:46

Söndag och god frukost

Godmorgon godmorgon! Har ni sovit gott? 
Själv har jag sovit gott men somnade lite sent. Förlåt för att jag uppdaterade så dåligt igår men var borta i stort sätt hela dagen. Åkte ju till Borlänge och kom hem därifrån efter 7. Då åkte vi hem till min syster och var där till efter 10. Sen när vi kom hem så började jag och älsklingen kolla på en film men älsklingen höll på att somna och jag med, så vi ska försöka se klart filmen idag! Idag ska jag också försöka städa rummet, plugga och hinna spela lite sims hehe! 
Sitter och äter en god frukost just nu så jag ska orka med det jag behöver göra!
Hoppas ni får en bra söndag! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: