blogglista.se soderluundd.blogg.se - Förlåt...

soderluundd.blogg.se

2016-04-25
19:20:52

Förlåt...

Jag vet att jag inte har bloggat på väldigt länge nu och jag är ledsen för det. Jag har försökt att hålla bloggen så uppdaterd som jag bara kunnat men för några veckor sedan så tog det bara stopp. Anledningen till att jag inte har bloggat är för att det är mycket som har hänt i mitt personliga liv. Med pojkvännen, hemma osv. Men som tur är så är det löst nu! Det har även varit otroligt mycket i skolam och jag har varit väldigt stressad. Har haft så sjukt mycket att göra att det verkligen inte fanns någon tid för bloggen, hur mycket jag än ville att det skulle finnas. Jag har haft många bloggar genom åren som jag bara slutat med för att det har blivit för mycket för mig. Vilket är otroligt synd då jag verkligen älskar att blogga och jag vet att jag borde bli bättre på att försöka fixa tid i vardagen till bloggen och jag har verkligen försökt men ibland blir det bara för mycket. Men jag ska försöka att börja blogga igen och se hur det går. Förlåt ännu en gång. 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: