blogglista.se soderluundd.blogg.se - Jag lever!

soderluundd.blogg.se

2016-02-25
19:47:52

Jag lever!

Förlåt mig så himla mycket att jag inte har bloggat. Mådde ju somsagt dåligt i söndags och nu är det så att jag är sjuk. Har feber, det rinner ur min näsa, kallsvettig, trött osv. Så har inte varit i skolan på hela veckan. Anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag också har en sån hemsk led och muskelvärk, så får tyvärr jätteont i mina fingrar när jag skriver, så min kille hjälper mig att skriva. 
Jag skriver när jag känner mig bättre och tack ni som fortfarande går in och kollar på min blogg! 
Hoppas ni mår bra! 
 
Mitt liv just nu... 
Kommentarer:
2016-02-25 @ 19:50:56

Krya på dig!

Svar: Tack så mycket! (:
Patricia

2016-02-28 @ 15:22:20
#2: Linn

Krya på dig! Fin blogg också :) Kram

Svar: Tack så mycket! (:
Åh tusen tack, kramkram!
Patricia

2016-02-29 @ 19:51:47
#3: Sofija

Krya på dig!

Svar: Tack så mycket! (:
Patricia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: