blogglista.se soderluundd.blogg.se - Gerard Cosmetics

soderluundd.blogg.se

2016-03-06
19:10:25

Gerard Cosmetics

 
 
 
 
 
Jag har hört så mycket bra om Gerard Cosmetics. Jag kollade runt lite på madlady.se, för att se vad det fanns för produkter därifrån och hörrni. Jag hittade det här jättefina matta flytande läppstiftet i färgen ''Serenity''. Tycker det verkar vara en sån himla fin färg, men jag tycker att det var lite dyrt dock, iallafall för min plånbok.
Men jag undrar om någon av er har testat några produkter därifrån och vad tycker ni? 
Kommentar:
2016-03-07 @ 13:34:00
#1: Johanna

-Tack detsamma!! Har tyvärr inte provat något därifrån men skulle gärna vilja! Vad kostar ett sånt där läppstift?

Svar: Ja det verkar vara bra produkter och jag har hört mycket bra om det märket! Det kostar 199 :-! (:
Patricia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: