blogglista.se soderluundd.blogg.se - TMI Tag

soderluundd.blogg.se

2016-03-14
21:00:00

TMI Tag

1: Vad har du på dig? Mjukisbyxor, en tröja och en morgonrock.
2: Någonsin varit kär? Ja, är det just nu! (:
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Ja det kan man väl säga.  
4: Hur lång är du? 1.65, sist jag mätte mig och jag tror tyvärr inte att jag har växt haha!  
5: Hur mycket väger du? Ingen aning, spelar inte så stor roll!
6: Några tatueringar? Nej, men vill jättegärna skaffa!
7: Några piercingar? Nej
8: OTP? Hm.. Glenn och Magge i The Walking Dead! 
9: Favoritprogram? The Walking Dead!
10: Favoritband? Har många, men det band som jag har lyssnat mest och längst på är nog Linkin Park!
11: Någonting du saknar? Min farmor.  
12: Favoritlåt? Har så många, men Midnight City - M83, är en låt jag kan lyssna på flera gånger utan att tröttna! 
13: Hur gammal är du? 18, blir 19 i September! (:
14: Stjärntecken? Jungfru!
15: Någonting du letar efter hos en partner? Har ju redan en partner, men jag tror att personen är snäll är viktigast! 
16: Favoritmotto? Behandla andra som du själv vill bli behandlad!
17: Favoritskådespelare? Johnny Depp helt klart!  
18: Favoritfärg? Tycker om nästan alla färger men mint grön kanske. 
19: Hög eller låg musik? Båda!
20: Vart går du om du är ledsen? Oftast går jag in på mitt rum, vill helst att så få som möjligt ska se mig när jag är ledsen.
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? Helt ärligt så tar det ganska lång tid, 30-45 min kanske. 
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Typ 1 timme och 30 min. 
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Nej
24: Turn on? När någon kan vara sig själv och bjuda på sig själv!
25: Turn off? När någon tror att den personen är bättre än någon annan. 
26: Anledningen till att du började blogga? Har haft många bloggar genom tiderna så har alltid gillat att blogga, har dock haft svårt att hålla bloggen uppe länge. Men jag ville ha en plattform där jag kunde skriva av mig och dela med mig av min vardag! 
27: Rädslor? Har tyvärr alltför många rädslor för att få plats här.
28: Senaste saken som fick dig att gråta? Sommarjobb...
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Idag!
30: Meningen bakom ditt blogg-namn? Har inte någon direkt mening med mitt bloggnamn!
31: Senaste boken du läste? Brott och straff!
32: Boken som du förtillfället läser? Sigrid och Brott & straff!
33: Senaste programmet du såg? Switched at Birth 
34: Senaste personen du pratade med? Min mamma.
35: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Det är min bror!
36: Favoritmat? Tacos och Fläskfilé med ris och sås!
37: Plats du vill besöka? Paris och Island!

38: Senaste platsen du besökte? Mitt sovrum haha!
39: Är du kär? Ja
40: Senaste gången du blev förolämpad? Kommer inte ihåg
41: Favoritsmak på godis? Choklad! 
42: Vilka instrument spelar du? Piano, men inte så jättebra!
43: Favoritsmycke? Min förlovningsring!
44: Senaste sporten du spelade? Dans
45: Senaste låten du lyssnade på? Catch & Release - Matt Simons
46: Favorit raggningsreplik? Tjena kexet, står du här och smular? 
47: Har du använt den någon gång? Bara på skämt haha!
48: Senaste gången du var med någon? Var med min älskling! 
49: Vem borde svara på de här frågorna nu? Alla som vill! 

 

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: