blogglista.se soderluundd.blogg.se - Söndagsångest

soderluundd.blogg.se

2016-03-06
22:02:10

Söndagsångest

Då var sportlovet slut då, för imorgon börjar skolan igen. Men jag får ju som tur är lov igen om typ 2 veckor, så det känns jätteskönt! Men såklart så börjar ju söndagsångesten att kicka in nu. Har verkligen ingen lust att gå till skolan imorgon, känner mig fortfarande inte 100 % frisk än, så vi får se hur detta går! Har långdag framför mig imorgon också och första lektionen är idrott. Jag gillar att ha idrott för då får jag en chans att röra på mig. Men det blir bara så jobbigt att ha det direkt på morgonen när man inte är helt vaken än haha. Men tänkte ta någonting att äta och sen fixa lite saker innan jag går o lägger mig.
Hoppas ni sover gott! 
 
 
Kommentar:
2016-03-07 @ 00:02:32
#1: Anna

Jätte fin är du gumman!

Btw kan du va snäll å ställa nå frågor? Givetvis ger ja Tebax om du nån gång har en 😊❤️

http://daylife.se/blondina/2016/03/06/fragestund/

Svar: Åh tusen tack fina du! Jag skriver en fråga så fort jag kommer hem från skolan! 😀❤
Patricia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: