blogglista.se soderluundd.blogg.se - Söndagsångest deluxe

soderluundd.blogg.se

2016-01-31
22:04:00

Söndagsångest deluxe

Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Mest bara tagit det lugnt o så. Har inte känt så mycket söndagsångest idag som jag brukar göra, men för ett litet tag sen så började den kicka in. Känner mig inte alls taggad på att gå till skolan imorn, det var ju så himla skönt med helg ju.. önskar att det var lov nu, men icke sa nicke. Fick reda på att jag har sovmorgon imorn för min första lektion är inställd. Känns tråkigt att lektionen blev inställd då det är en ganska viktig lektion, men jag känner också att jag kan behöva lite sovmorgon så jag ska inte klaga för mycket! 
Tänkte dricka lite te nu och ta någonting att äta och sen ska jag göra mig redo för sängen och mysa ner mig hos hjärtat mitt och bara försöka sova ut!
Hoppas ni sover gott och drömmer sött!
 
bild från i höstas.
Kommentar:
2016-01-31 @ 22:05:43

så fint hår du har :)

Svar: Åh tusen tack! (:
Patricia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: