blogglista.se soderluundd.blogg.se - Alla hjärtans dag mat och efterrätt

soderluundd.blogg.se

2016-02-14
20:10:32

Alla hjärtans dag mat och efterrätt

Käkade mat för någon timme sen, det blev entrecôte, pommes, persiljesmör och grönsaker! Det var supergott! sitter just nu och käkar lite efterrätt. Dagen idag har varit bra, skrev ju somsagt att jag skulle spendra dagen med min älskling. Vi bara myste och kollade på The 100. Vi kollade klart på de 2 säsongerna som finns, jag tyckte slutet var väldigt hemskt och jag hade gärna velat att det hade slutat på ett annat sätt! Men nu är det bara att hitta en ny serie att bli beroende av! 
Jag hoppas att ni hade en jättebra dag och att ni fortsätter ha det! 
 
 
 
 
Kommentar:
2016-02-14 @ 23:23:21

Mums :)

Svar: Ja det var riktigt gott! (:
Patricia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: