blogglista.se soderluundd.blogg.se - MENSVÄRKEN FRÅN HELVETET

soderluundd.blogg.se

2016-04-05
13:47:57

MENSVÄRKEN FRÅN HELVETET

Hej på er! Förlåt för att jag inte uppdaterade så mycket igår men hade mycket o göra och hade mensvärk hela dagen. Hade mensvärk inatt också så kunde inte sova och har även mensvärk idag. Blev ingen skola för mig idag, har så himla ont så fort jag rör på mig och smärtan strålar ända upp till ryggen. Usch hatar verkligen detta.. menmen, jag hoppas att det går över snart! Har nyss kollat på det sista avsnittet av the walking dead och asså nää. Vet inte om jag vill fortsätta kolla nå mer nu haha. Det är både spännande och hemskt på samma gång och nu måste man vänta 6 månader tills nästa avsnitt. Aja.. 
Jag hoppas att ni får en bra tisdag! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: